۱۳۸۹ شهریور ۲۶, جمعه

هفته ی نهم بازیهای لیگ برتر فوتبال ایران



بازیهای هفته ی نهم لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه 26 شهریور آغاز شد و سپاهان در حالی به نتیجه ی مساوی صفر بر صفر با نفت تهران رسید که به نظر می رسد صبر محمدرضا ساکت مدیر سپاهان در حال اتمام است، امیر قلعه نویی فرصت زیادی برای بهسازی تیمش ندارد، احتمالا اگر قرارداد سنگین او با سپاهان نبود تا کنون طلایی پوشان حکم به اخراجش داده بودند.

بازی شاهین بوشهر و ملوان در روز هت تریک اولادی در انزلی با نتیجه ی سه بر دو به سود قوی سپید انزلی به اتمام رسید، خبر می رسد تماشاگران خوب بوشهری که به انزلی سفر کرده بودند دو دسته شده و با هم به درگیری پرداخته اند.

صبای قم و پاس همدان در حالی که تا چند دقیقه بعد از وقت های قانونی بدون گل مساوی بودند با پنالتی دقیقه ی 95 داور، یک بر صفر به سود پاس زمین را ترک کردند، خبر می رسد بازنده و برنده از داوری ناراضی بوده اند.

تراکتور و مس در حالی در کرمان به نتیجه ی مساوی یک بریک رسیدند تا برای دومین هفته ی متوالی میهمانان کرمانی ها به اسکان داوران در هتل محل اقامت مسی ها اعتراض کنند. از دیگر حاشیه های بازی نیز می توان به اعتراض تماشاگران به مرفاوی و تقاضای حضور بوناچیچ درکرمان اشاره کرد، تماشاگران کرمانی احتمالا نمی دانند تیم های دیگر نیز در حال کار کردن هستند . به نظر می رسد دست های پشت پرده ی کرمان دوباره به کار افتاده اند تا مربی بومی همشهری شان را به تیم برگردانند و این بار مرفاوی قربانی این بازی است.

دیدار یاران سابق محمد مایلی کهن در لباس مربیان دو تیم فولاد خوزستان و پیکان قزوین با نتیجه ی شش بر صفر به سود مجید جلالی مربی فولاد به اتمام رسید تا احتمالا به زودی خبر برکناری محمد احمد زاده از قزوین به گوش برسد، احمد زاده انگار فوت کوزه گری را به کلی فراموش کرده است این را نتایج به دست آمده ی پیکان می گوید.

و در آخرین بازی روز جمعه استقلال در حالی در برابر سایپا سه بر دو پیروز شد که نیمه ی اول را با یک باخت خفیف به رختکن رفته بود. در نیمه ی اول این بازی علی رغم حملات زیاد استقلال، سایپا سوار بر بازی بود و توانست در یک ضد حمله با ضربه ی زیبای کریم انصاری فر یک بر صفر استقلال را شکست دهد؛ اما در نیمه ی دوم جوانی سایپا و تجربه استقلال باعث شد سه بار دروازه ی سایپا باز شده و تنها گل نیمه ی دوم خودرو سازان نیز در جلوگیری از باخت سایپا بی تاثیر باشد.

و اما برنامه ی سه بازی باقیمانده به شرح زیر است:

شنبه 27 شهريور

ساعت16:30 پرسپوليس - شهرداري تبريز

ساعت18:30 صنعت نفت - استيل‌آذين

چهارشنبه 14 مهر

ساعت17:00 راه‌آهن - ذوب‌آهن

توضیح اینکه ذوب آهن به دلیل حضور در مسابقات آسیا این بازی را با تاخیر برگزار می کند.