۱۳۸۹ شهریور ۱, دوشنبه

هفته ی ششم لیگ برتر فوتبال ایران


هفته ی ششم لیگ برتر فوتبال ایران روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزارشد و استقلال با نتیجه ی صفر بر صفر مقابل نفت تهران متوقف شد،مس کرمان دست به کار بزرگی زد و فولاد خوزستان را یک بر صفر شکست داد،پیکان قزوین تیم بحران زده ی استیل آذین را سه بر یک شکست داد، سپاهان دو بر یک پاس همدان را برد،تراکتور سازی تبریزدو بر صفر از سد ملوان گذشت،دیدار شهرداری تبریز وصبای قم جشنواره ی گل این هفته بود و چهار بر چهار مساوی شد،ذوّب آهن در آبادان با نتیجه ی دو بر یک مغلوب صنعت نفت شد و در ورزشگاه آزادی پرسپولیس دو بر یک شاهین بوشهر را برد.



یکشنبه 31 مرداد

استقلال 0 نفت تهران 0

استقلال تهران در ورزشگاه آزادی نود دقیقه در مقابل نفت تهران یک بازی بی روح را انجام داد تا تماشاگران حاضر با خمیازه ورزشگاه را ترک کنند، استقلال که هفته ی گذشته بازی قابل قبولی را انجام داده بود با این نتیجه نشان داد هنوز برای تیم شدن کار دارد، البته غیبت یکی دو بازیکن کلیدی در این نتیجه بی تاثیر نبود؛ اما تیمی به بزرگی استقلال نباید با نبود دو مهره ناگهان این همه متزلزل ظاهر شود. در سوی دیگر میدان نفت با بضاعتی متوسط توانست پا به پای آبی پوشان بازی کند، این تیم تا کنون بیشتر از انتظارش ظاهر شده است، به نظر می رسد فرکی تمام توانش را برای موفقیت دراین تیم به کار بسته باشد.

مس کرمان 1 فولاد خوزستان0

مسی ها که تا هفته ی قبل رنگ برد و امتیاز را به خود ندیده بودند با این سه امتیاز نشان دادند که آرام آرام در حال حرکت هستند، یاران مرفاوی با شکست یکی از تاکتیکی ترین تیم های ایران نشان دادند می توان روی آنها حساب کرد. مجید جلالی امسال برای عدم نتیجه گیری بهانه و توجیهی ندارد، آقا مجید امسال تیم دلخواهش را بست و لیگ را از ابتدا با فولاد شروع کرد، فولاد پتانسیل حضور در رده های بالای جدول را دارد.