۱۳۸۹ خرداد ۲۲, شنبه

کره آبروی فوتبال آسیا

خوب به سلامتی و میمنت روز دوم بازیهای جام جهانی هم با برد شیرین کره در برابر یونان و آرژانتین مقابل نیجریه به اتمام رسید تا کمی مسئولان فدراسیون کشورمان بفهمند این همان کره ای است که آقای قطبی می گفت مثل کف دست می شناسد ، غافل از اینکه نه تنها کره ما را به خوبی می شناخت که حتی نیک می دانست قطبی و آن تیم ایران این کاره نبودند.
با برد کره می فهمیم که حرف زدن چقدر با زحمت کشیدن تفاوت دارد، حالا می فهمیم که کره ای ها زحمت کشیدند و ما فقط حرف زدیم، حالا می فهمیم که اگر باز هم حرف بزنیم دیگر حتی به گرد پای کره ای ها هم نخواهیم رسید ،حالا دیگر آرام آرام باید خیلی چیزها را بفهمیم و باور کنیم .

پرویز مظلومی و استقلال

بالاخره مسئولان باشگاه استقلال پس از سالها تصمیم گرفتند به یکی از سرمایه های این باشگاه که سالهاست با عملکردش فریاد می زند که من هستم، اعتماد کنند و تیم شان را به او بسپارند.
پرویز مظلومی که چند فصلی است مجموعا عملکرد موفقی داشته است، این بار در کسوت سر مربی به استقلال برگشت تا ثابت کند تا کنون بی جهت از این صندلی دور افتاده است.
مظلومی به موقع به تیم استقلال اضافه شده و فرصت کافی دارد تا هم دستیاران مناسبی برای خود بیابد و هم بازیکنان مورد نظرش را با همت فتح الله زاده که تخصص زیادی در ترکاندن بمب های خبری در فصل نقل و انتقالات دارد به استقلال بیاورد.