۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۸, شنبه

برادران غنایی برابر هم در جام جهانی

فیفا وفوتبال ایران


منبع :واحد مرکزی خبر



نمایندگان فیفا در نشست امروز خود با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران عملکرد فدراسیون کشورمان را همسطح با کشورهای توسعه یافته بیان کردند.









به گزارش واحد مرکزی خبر، آنان با تقدیر از علی کفاشیان درباره توجهش به تیم های پایه، کار فدراسیون فوتبال ایران را هم عرض کشورهای توسعه یافته در فوتبال جهان دانستند و گفتند: کار فدراسیون فوتبال در دوره ریاست کفاشیان در دوره های زمانی، 4، 8 و 12 سال آینده نتیجه خواهد داد.



رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در نشستی مشترک با کوان پایپ و کریس کولی مشاوران ارشد حرفه ای سازی و بازاریابی فیفا به همراه ماجد ابوه، نماینده اردنی دفتر توسعه فوتبال فیفا در غرب آسیا از آنان خواست برای حل مشکلات فوتبال آسیا راه حلی ارائه کنند.



نمایندگان فیفا با تمجید تیم ملی فوتسال ایران، این تیم را از قدرتهای جهان نامیدند و از مدیریت خوب فدراسیون در این باره تقدیر کردند.



نمایندگان فیفا تا پنجشنبه در ایران حضور دارند تا از فدراسیون فوتبال، کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت بدنی بازدید و با روسای این سازمانها گفتگو کنند.

---------------------------------

یک توضیح: به نظر می رسد در خصوص موفقیت های تیم ملی مسئولین فیفا به خوبی در هتل توجیه شده اند؛ زنده باد قالیچه ی ایرانی!!
پی نوشت: //در خصوص نتیجه دادن کار کفاشیان// بزک نمیر بهار میاد/کمبزه با خیار میاد