۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۳, دوشنبه

شاهین بوشهر/استقلال تهران

استقلال در برابر شاهین بوشهر و چند نکته

الا ماشا الله هر چه که دراین فوتبال نداشته باشیم، حاشیه داریم در حد و اندازه های تیم ملی برزیل! بازی تیم های شاهین بوشهر و استقلال تهران به اندازه تمام بازیهای دیگر حاشیه داشت.

تماشاگران خوب طرفدار شاهین بوشهر

این محمود خان یاوری، که ید طولایی در حاشیه سازی خصوصا در برابر تیم های بزرگ ازجمله استقلال دارد، پیش از این بازی برای تحریک طرفداران تیم بوشهری از اینان خواست که ورزشگاه را پر کنند تا به راحتی استقلال را ببرند و در لیگ به طور قطع و یقین ماندگار شوند.
از ان سو عده یی از تماشاگران از فاصله 50 کیلومتری بوشهر با پای پیاده!! با لباسهای سفید به بوشهر امده و بندگان خدا با چهره های درهم حاصل از باخت به منازل اشان روان شدند.
یکی نیست بگوید آخر ورزشگاه بوشهر چقدر گنجایش دارد که برای پر کردن آن به تماشاگران شوک های نا متعارف بدهیم تا به ورزشگاه بیایند.

یاوری و انگ تبانی

یکی از خبرنگاران بوشهری که گویا از نتیجه ی به دست آمده شاهین ناراحت بود صراحتا از یاوری می پرسد که آیا با ......تبانی کرده است ؟
محمود یاوری که سرد وگرم این ورزش را چشیده است، قضیه را به هر ترتیب از سررد می کند؛ اما آنچه گفتنی است این که اصولا خط قرمز سئوال خبرنگاران کجاست. آیا هر خبرنگاری صرف اینکه به تیم شهرش تعصب دارد می تواند هر نوع حرفی را بر زبان بیاورد؟

محمود خان و دلالان

هر ساله در فصل نقل و انتقالات بحث دلالیسم داغ می شود. مربیان و بازیکنان همواره مدعی هستند که از دلالی بیزار هستند و از این حرفها ! محمود خان که مدعی است با جماعت دلال رابطه ای ندارد، بفرماید چگونه هر ساله کنار می نشیند و در هفته های میانی نیم فصل اول منتظر لغزش مربیان جوانترمی شود و با اهن وتلپ و سلام وصلوات سکان رهبری یک تیم را به دست می گیرد و گاهی حتی موفق به نگه داشتن تیم مزبور در دسته برتر نمی شود، کاری که درخصوص شاهین نیز محتمل است.