۱۳۸۸ اسفند ۲۰, پنجشنبه

کوتاه از فوتبال ایران

خبرهای کوتاه از فوتبال ایران
علی دایی
یک سال پس از برکناری علی دایی از مربیگری تیم ملی ایران، احتمال شکایت او از فدراسیون به مقامات بین المللی فوتبال وجود دارد.
علی دایی که ابتدای امسال از مربیگری تیم ملی فوتبال ایران کنار گذاشته شده بود درپی عدم پرداخت مالیات حقوقش که طبق توافق فدراسیون ملزم به پرداخت آن بود؛ تهدید کرد چنانچه بار دیگر فدراسیونی ها از پرداخت این مبلغ که 150 میلیون تومان است سر باز زنند با شکایت از فدراسیون تمام مبلغ باقیمانده قراردادش را که ظاهرا در حدود دو میلیارد تومان است دریافت خواهد کرد.
مهدی تاج
نایب ریس فدراسیون فوتبال ایران در روزهای آخرین سال به علت عارضه قلبی در بیمارستان چمران تهران بستری شد.
مهدی تاج که سال پرکاری را درفدراسیون گذرانده بود، احتمالا به دلیل فشار بالای کار و نتایج نه چندان خوب تیم های ایرانی کارش به مداوا در بیمارستان کشیده شد .پزشکان حال عمومی او را رضایت بخش توصیف؛ اما متذکر شده اند که باید مدتی را تحت نظر بماند.
هیئت فوتبال گیلان
سیروس شاملی رییس هیئت فوتبال گیلان از مسئولیت این هیئت کناره گیری و محمدرضا قاسمی دهشالی به جای او به عنوان سرپرست معرفی گردید.
شاملی که مدت 8 سال این مسولیت را برعهده داشت روز سه شنبه از کار خود کنار رفت تا محمد رضا قاسمی که هم اکنون عضو شورای شهر رشت نیز می باشد به عنوان سرپرست وظیفه برگزاری انتخابات را برعهده بگیرد.
علی پروین
علی پروین که به عنوان یکی از گزینه های هیئت مدیره پرسپولیس مطرح است ،اعتقاد دارد تیم علی دایی قهرمان لیگ امسال خواهد شد.
پروین درمصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد:علی دایی در پرسپولیس تحول عظیمی ایجاد کرده است و برای من این تحول مهم تر از هر چیزی است. باید منتظر ماند و نظر علی پروین را بعد از حضور در هیئت مدیره درمورد علی دایی دید.
امیر قلعه نویی
امیر قلعه نویی مربی موفق سپاهان درلیگ معتقد است تیمش در لیگ قهرمانان آسیا نیز از گروه خود صعود خواهد کرد
.
بعد از دو تساوی تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا مخالفان مربی سپاهان موقعیت را مغتنم شمرده و علیه او شروع به تبلیغات کرده اند اما قلعه نویی در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد:این درست که در دو بازی چهار امتیاز ازدست داده ایم؛ اما بی شک صعود خواهیم کرد।