۱۳۸۸ شهریور ۲۹, یکشنبه

بازهم لیگ برتر


بازیهای این هفته لیگ هم با فراز ونشیب های فراوان به اتمام رسید در خصوص نتایج این بازیها جدای از آمار و تعداد گل های رد وبدل شده نکاتی هست که به خواندنش می ارزد.
اول:
برد پر گل تیم تا دوهفته قبل بحران زده پارس جنوبی که ظاهرا محمود یاوری توانسته به خوبی این شوک را به تیمش وارد کند تا در برابر یکی از خوب های لیگ گذشته با نتیجه چهار بر دو پیروز شود و مس را از سر راه بردارد؛ این نتیجه پایه های صندلی مظلومی را لرزان تر از قبل خواهد کرد.
دوم :
برای کسانی مثل من که پیگیر کار مربیان جوان ایرانی هستم وبه شدت به جوانگرایی در امر مربیگری اعتقاد دارم باخت استقلال اهواز و استعفا یا برکناری خداداد عزیزی یک ضایعه محسوب می شود؛ البته مسئولان اهوازی بعد از خداداد یک مربی همیشه بازنده را برای این تیم آورده اند که بعد از شاهین اهواز آن هم در دهه شصت هیچ سابقه روشنی در مربیگری ندارد، جوانترها یادشان نیست اما عبدالمجید باقری نیا آخرین بار دراواخر دهه شصت شمسی با شاهین خوب نتیجه می گرفت؛ اما پس از آن هیچ گاه با تیمهای تحت امرش سابقه روشنی برای دفاع نداشته است. این انتصاب می تواند ناشی از عدم تشخیص فنی برادران شفیعی زاده باشد .برادران شفیعی زاده متاسفانه راه را گم کرده اند تیمی که می توانست با سرمایه شخصی خانواده شفیعی زاده سروری کند با فقدان مدیریت در حال فروپاشی است، شفیعی زاده ها باید زودتر به خود بیایند.
سوم:
پرسپولیس این روزها حال و روز خوشی ندارد ، آقای انصاری فرد که در ابتدای فصل با دست دست کردن تا توانست انواع واقسام بازیکنی ایرانی وخارجی خرید و در پاسخ خبرنگاران ادعا کرد که سالها در فوتبال است و می داند چه بازیکنی به درد پرسپولیس می خورد وبالعکس و نیازی به حضور مربی نیست ، این روزها بدجوری به دردسر افتاده و در آخرین بازی ازطرف تماشاگرانی هو شد که فکر می کرد با پوشیدن پیراهن قرمز می تواند آنها را بفریبد.
جناب انصاری فرد بداند ، دوره ای که می شد با این ترفند ها تیمداری کرد گذشته ، چنانچه علی پروین با همه محبوبیتش نتوانست در این تیم بماند و عطای کار را به لقایش بخشید هر چند متاسفانه این روزها توسط انصاری فرد به تیم نزدیک شده است.
چهارم:
پیکان بد جوری روی دور برد افتاده ، من یکی باور نمی کنم درخشان این همه دانش داشته باشد که این روزها پیکان رابه صدر جدول رسانده باشد اما هر چه هست درخشان این روزها صدرنشینی را با تیمش تجربه می کند و دل از صدر جدول نمی کند.
پنجم:
این محمد حسین ضیایی دوباره نیمش را راه انداخت، او این هفته در قم پاس همدان را شکار کرد تا دوباره زمزمه برکناری "داش علی منصوریان"به گوش برسد هر چند که پور حیدری در پایان بازی این قضیه را تکذیب کرد اما منصوریان به برکناری نزدیک است و ممکن است اتفاقاتی جدید در همدان بیفتد.
ششم:
فولاد باز هم مساوی کرد تا سیف الله دهکردی چوب بد تا کردن با مجید جلالی را بخورد ، کسی نفهمید این آقا معلم فوتبال ایران چه بدی در حق دهکردی کرده بود که حاضر شد او را با بوناچیچی عوض کند که هنوز نان دومی اش با سپاهان در آسیا را می خورد. به هر حال فولاد هم باید زودتر بجنبد ، تا دیر نشده!!

عذر بدتر از گناه

یک خبر درباره علت عدم پخش مستقیم بازی استقلال - استیل آذین
در اینکه همه جای دنیا از این اتفاقات می افتد هیچ شکی نیست اما چرا همیشه درمواقع حساس برای ما از این اتفاقات می افتد معلوم نیست ، به هر حال برای خواندن عذر بدتر از گناه آقایان اینجا کلیک کنید.