۱۳۸۸ شهریور ۲۸, شنبه

استقلال- استیل آذین

بازیهای این هفته لیگ برتر با بازی استیل آذین واستقلال آغاز شد، در این بازی که تماشاگری بیش از هشتاد هزار نفر را به ورزشگاه کشانده بود استقلال موفق شد حریف تازه تاسیس را با تمام ستارگانش دو برصفر شکست دهد، تا استیلی وهدایتی بدانند که برای ساخت یک تیم خوب علاوه بر مدیریت وبازیکنان وکادر فنی خوب که الحق والانصاف استیل آذین همه این ارکان را دارا می باشد چیزهای دیگری از جمله تجربه تیمی و پشتوانه تماشا گران نیز مورد نیاز است.
این باخت البته هیچ چیزی از ارزش های استیلی وتیمش کم نمی کند، او در آغاز راه سر مربیگریست و استیل آذین نیز امسال تجربه اولش در لیگ می باشد. بنابر این این تیم می تواند با پشتوانه مالی خوب و بازیهای تماشاگر پسند، دوستدارانی را به خود اختصاص دهد تا از این پس شاهد تیمی خوب والبته از بخش خصوصی در فوتبال ایران باشیم.
چنانچه هدایتی به ادعاهایش پایبند بماند استیل آذین می تواند نمونه یک تیم خصوصی موفق باشد والگویی برای دیگر باشگاهها و سرمایه گذارانی که قصد ورود به عرصه ورزش را دارند .

............................................................................

اما درحاشیه:

اول اینکه:
این بنده خدا کمک داور دوم بازی ، انگار خیلی دلش می خواهد با حرف وحدیث خودش را در بورس نگه دارد آخر برادر من تو یک کمک بین المللی هستی ، جلوی چشمت ودر دو قدمی ات بازیکن آبی را زدند و شما هیچ عکس العملی نشان ندادی و داور با سی چهل متر فاصله خطا گرفت وشما پرچم را بعد از سوت داور بلند کردی ، آیا در بازیهای خارجی هم همین کارها را انجام می دهی؟؟

..و دوم:

دلیلش را نمی دانم، اما بازی که قرار بود مستقیم پخش شود با تاخیر پخش شد و برای بیننده تلویزیونی مشخص نشد چرا؟
امیدوارم واقعا دلیل موجهی برای اینکار وجود داشته باشد تا این اعتماد کمی هم که بین مخاطبین وجود دارد از بین نرود.

نکته پایانی:

این تماشاگرانی که به ورزشگاه می روند(آبی، قرمزو یا هر رنگ دیگر) صاحبان این فوتبالند ، مسئولان وباشگاهها بدانند اینها آرزوی خیلی از کشورها هستند .بیایید کمی به شخصیت اینان احترام بگذارید و وسایل آرامش و آسایششان را در استادیوم فراهم کنید تا فراری نشوند.