۱۳۸۸ مرداد ۲۲, پنجشنبه

دومین هفته لیگ برتر فوتبال ایران




هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه آغاز می شود وتیمها باید به مصاف حریفانی بروند که آرام آرام از دوره بدنسازی فاصله می گیرند واحتمالا از هفته اول بهتر خواهند بود.
پرسپولیس در تهران میزبان"خداداد"و استقلال اهواز است. خداداد که کلا با کرواتها میانه جالبی ندارد می خواهد در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی یقه "کرانچار " را بگیرد که گفته می شود با مشاورت "بلاژ" به پرسپولیس آمده است .
تیم متمول استیل آذین با ترکیب رویایی اش میزبان صبای قم!! است و محمد حسین ضیایی را بالای سرش می بیند. حقیقتا این محمد حسین ضیایی با همه سابقه اش در فوتبال ایران برای من نا شناخته باقی مانده چون در تمام این سالها بی سر وصدا کارش را انجام داده ورفته اما همیشه پشت سرش حرفهایی بوده وهیچگاه نیز در مقام پاسخ بر نیامده است.
ملوان در رشت !!میزبان راه آهن است که با مربی خارجی اش در هفته اول بوناچیچ دیپورت شده از امارات را در مقام سرمربی در تهران مات کرد. شاگردان احمدزاده می خواهند از حیثیت فوتبال گیلان دفاع کنند چون تنها نماینده این استان نیز هستند.
ابومسلم میزبان پاس همدان است. مدیر عامل این تیم بعد از ردیف کردن نامهای دهن پر کن سر انجام با یک مربی بی ادعای ایرانی"ناصر پور مهدی"به توافق رسید که شایسته بود از اول هم همین کار را انجام می داد ودر طرف مقابل نیز علیرضا منصوریان در دومین تجربه مربیگری اش به دنبال اثبات خود وصندلی اش است.
فولاد وبوناچیچ بازنده بزرگ هفته اول بودند واین هفته به مصاف بازنده بزرگ دیگری میروند که پیکان قزوین ودرخشان نام دارند .به نظر این دو تیم با مربیانشان در هفته های آتی به مشکل خواهند خورد و از اصلی ترین کاندیدهای اخراج این دو مربی هستند.
محمد مایلی کهن به همراه سایپا باید با شاهین پارس بازی کند که هنوز در حال وهوای لیگ یک به سر می برد،حاجی مایلی هم اگر نجنبد ممکن است به سرنوشت بدی دچار شود هر چند حمایت بالا دستی ها را با خود دارد واما پارس می آید تا اثبات کند که لیگ برتری شدنش جرقه نبوده واستحقاق آن را داشته است.
دیگر بازیهای این هفته روز شنبه:
مقاومت سپاسی با داود مهابادی جویای نام در مقابل استقلال صف آرایی می کند که پیش بینی می کنم بازی زیبایی از آب در آید،شاگردان صمد مرفاوی در پی دومین برد هستند ومهابادی نیز در اندیشه کسب اعتبار برای خود وتیمی است که هنوز اندیشه های شاغلام را با خود یدک می کشد.
تراکتور بعد از باخت هفته گذشته این بار میزبان ذوب آهن است که بدجوری سایپا را نقره داغ کرد ،فراز کمالوند می داند که پایه نیمکتش لرزان است ودر تبریز کسانی هستند که شبها با یاد صندلی مربیگری تراکتور سر به بالین می گذارند.
و اما در دیگر بازی سپاهان با امیر قلعه نویی در برابر مس و پرویز مظلومی قرار می گیرد،جدال دو تیم پولدار لیگ را کدام دسته از بازیکنان خواهند برد ؟ تا شنبه صبر می کنیم !این بازی هم می تواند یکی از زیباترین بازیهای این هفته باشد.