۱۳۸۸ خرداد ۲, شنبه

سرمربی نامعلوم استقلال

برای استقلال این روزها زمان کوچکترین ارزشی ندارد،مدیران این تیم ومشخصا امیر رضا واعظ آشتیانی بعد از چند بار وعده و وعید برای معرفی سرمربی هنوز در حال رایزنی و مشاوره با مشاورین معتمد خود می باشد.
در این میان مربیان شایسته یکی پس از دیگری با تیمهای خواهان به توافق می رسند و قرارداد می بندند، اما تیم بدون سر مربی استقلال معلوم نیست با کدام توجیه فنی و توصیه کدامیک از کارشناسان در حال یارگیری است .

آنچه مورد سئوال است اینکه اگر بعد از انتخاب سرمربی، بازیکنان جذب شده مورد تایید کادر فنی نبود تکلیف چیست؟ آیا این دسته از بازیکنان باید تا آخر فصل پایه های نیمکت را بچسبند یا اینکه مربی به خاطر هزینه پرداختی باشگاه بالاجبار از یازیکنان موجود استفاده خواهد کرد.

ایراد دیگر این روزهای استقلال جدال لفظی بین مربیان سابق و مدیران است که تا کنون ادامه یافته در عین حال می باید وضعیت قرارداد بازیکنان قبلی را هم به مشکلات اضافه کرد.

آقای واعظ باید بداند که پیش از این استقلال از همین دست دست کردنها ضربات زیادی خورده است ،ایشان در مدت زمان باقیمانده تا شروع فصل آینده کار های بزرگی برای انجام دادن دارند وکم کاری در هر کدام باعث سست شدن پایه مدیریتش و ناکامی احتمالی استقلال خواهد شد،از دیگر سوی نیز امکان بروز حاشیه از طرف آدمهایی که از این تیم طرد شده وجود دارد،بنابر این باید بیش از گذشته مراقب اطراف تیم باشد و امکان سو استفاده منفعت طلبان را به حد اقل برساند.

اولین قدم برای حرکت رو به جلو ،انتخاب ومعرفی سرمربی جدید است که طرفداران این تیم امیدوارند هر چه زودتر معرفی شود.