۱۳۸۸ فروردین ۳۰, یکشنبه

فولاد مواظب باشد




با مجید جلالی حرفی دارم
مجید جلالی را البته به عنوان یک مربی تحصیل کرده وبا اخلاق دوست دارم ومی دانم که او پرچمدار فوتبال با برنامه در بین مربیان ایرانیست اما او این روزها چشمان زیادی را نظاره گر خود می بیند و معلوم نیست بتواند از این بازی بزرگ سربلند بیرون بیاید.
در نیمه شب جمعه ایشان در برنامه ورزش دو می فرماید :من در مکتب شاهین و وحدت، تربیت وفوتبال بازی کرده ام و بزرگان ما قبل از فوتبال به ما درس جوانمردی و ........ می دادند .
خدمت این آقا معلم فوتبال ایران عرض می کنم آری حق با شماست آنها می گفتند وخیلی ها از جمله شما شنیدید اما مهم به کار بستن نصایح آن عزیزان است و به صرف شنیدن که برای کسی امتیاز محسوب نمی کنند،شما در آن زمان که در پاس بودید و با استقلال در کورس قهرمانی،زمین وزمان را به هم دوختید و به پشتوانه آن خبر گزاری وابسته به پاس آنچنان عرصه را به استقلال تنگ کرده ودر آخر در یک بازی مشکوک در برابر همین فولادی که آنروزها نماینده ایران در آسیا هم بود ................بماند!!!؟؟؟؟
آقای جلالی عزیز: گفتید سرنوشت هر تیمی دست همان تیم است از این حرفهایتان بوی خوبی به مشام نمی رسد،چرا که قبلا از این عقیده ها نداشتید ،شما با علم به اینکه استقلال در صورت برد شما به قهرمانی امیدوار می شود باید تمام تلاشتان را نه برای قهرمانی استقلا ل که برای اعاده حیثیت از خودتان به کار ببندید و در این مورد که میگوئید سرنوشت دست خود تیمهاست با شما هم عقیده ام ،از کجا معلوم که استقلال بتواند در خانه پیام مشهد پیروز از زمین خارج شود تا جشن قهرمانی بگیرد؟